onsdag 30. mars 2011

Ny "vri" i stua


Hei på dere :)

Beklager at det har vært en stund siden siste innlegg, men dere vet det med tiden osv .........? ;)
I hvertfall her kommer det siste prosjektet fra min interiørverden.
Som dere kanskje legger merke til så har "kosekroken" fått en litt annen vinkling.
De møblene som sto her tidligere har fått andre plasser i huset (Skal legge ut bilder av dette siden).
Her har jeg tatt pappas langbord (fra tidl. Oslo Lysverker) og malt det - ja i hvitt selvfølgelig ;-)- for deretter å lage en slags arbeidsplass midt i stua (hvis du er såpass sosial at du helst vil ha litt folk rundt deg når du jobber - som meg  f.eks.......)
Det ble litt luftigere i stua og det var vel egentlig det jeg var ute etter. Og bordet - ja det har mange gode minner med seg fra div. selskaper vi hadde på hytta. Det ble alltid hentet fram når vi ble litt flere enn vanlig.
Gode minner er godt å ha både inne i seg og rundt seg.

Ha en fin dag :))

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig! Gjennomført og lekkert :)

    SvarSlett
  2. Helt enig i det bekka sier, gjenomført og lekkert ;o). Kjempe stilig bord og liker at det har en historie og minner med seg.
    Koselig sted og sitte å jobbe og være sosial samtidig. Jeg har også min plass i stua, koselig det.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...