tirsdag 8. mars 2011

Award og utfordring :O)

I dag fikk jeg en award og en utfordring av Anette som har bloggen opalveien Det var jo utrolig artig......., men det betyr at  - skal jeg følge opp når det gjelder utfordringen må jeg ut med 8!! personlige ting om meg selv....... Vel det er helt ok for meg, men det er kanskje ikke så interessant for dere. Men igjen er jo ikke jeg den som feiger ut - så her får dere altså på "løpende bånn" åtte sannheter om meg......:

1. Jeg er utrolig ærlig (det har noen ganger satt meg i litt kinkige situasjoner)
2. Ryddig ! - Hater rot.
3. Som jeg nevnte innledningsvis er jeg ikke feig.
4. Har 0 i tålmodighet - Syns det er utrolig kjedelig når jeg vente med å få gjort noe som jeg egentlig er klar for å gjøre med en gang.
5. Har skrevet et manus (bok) som ligger hos forlegger nå  - (Her er det en stor utfordring for tolmodigheten min, da forlegger bruker flere uker (mnd) på å vurdere manus). Holder på med bok nr to nå.
6. Gikk opp 30kg når jeg var gravid!!! Sliter fremdeles med å gå ned de siste 10...... etter snart 20 år ;/
7. Elsker sjokolade og marsipan ! (Har kanskje noe å gjøre med de siste 10 å gjøre ?)
8. Og til sist: Er glad i mat, men ikke så glad i å lage den.......


Vel håper ikke dette var for kjedelig, men det var i hvertfall litt om meg. Og da må jeg jo sende utfordringen og awarden videre (Har ikke gjort dette før - så jeg håper jeg gjør det riktig :) Disse flotte bloggene får dette videre fra meg:

my home is my castle


Av en eller annen grunn får jeg ikke lagt ut noe bilde i dag (prøvde i går også), men får det ikke til.... :/

Ha en fin dag :))

2 kommentarer:

  1. Heisann, og tusen takk for award. Du har en flott blogg :)

    Ha en fin uke videre:)

    SvarSlett
  2. Hei Hanne! Tusen takk for Awarden, det var veldig snilt av deg og tenke på meg. Jeg må inrømme at jeg ikke er særlig flink til å følge opp disse utfordingene, men jeg skal tenke hardt på det og se om jeg finner på noe. Ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...