onsdag 23. mars 2011

Gammelt speil bak "ny stol" :)


Hei alle sammen :)

I dag vil dere få et utdrag fra boka til Louise L. Hay.
Det er vel kanskje noen av dere som ikke har noen tro på den filosofien som hun skriver om, men jeg selv har stor tro på dette. Jeg kom tilfeldigvis over hennes bok for en stund siden og mener som henne at det er faktisk våre tanker som styrer det som skjer i vår verden - på godt og ondt.  Så folkens - tenk gode tanker! ;)
Jeg kommer nok til å legge ut div. sitater fra hennes bok her på bloggen med jevne mellomrom (ikke hver gang da - tror jeg.... ?)  Jeg håper at dere leser dette og tar det til dere, og prøver og bruke dette i hverdagen. Da skal dere se at dere kanskje vil greie og endre det som er negativt i livet til positivt og at livet generelt sett blir et godt sted og være. Dere ser jo også at jeg har lagt ut et utdrag fra boken hennes på høyre side av bloggen  - så da skjønner dere vel at jeg har stor tro på dette :-)



 
I det uendelige livet som jeg befinner meg i,
er alt fullkomment, helt og fullendt,
og likevel er livet i stadig forandring.
Det finnes ingen begynnelse og ingen slutt,
bare et evig kretsløp der materie og erfaringer
gjentar seg og vinnes på ny.
Livet går aldri i stå, er aldri det samme eller forslitt,
for hvert øyeblikk er alltid nytt og friskt.
Jeg er ett med den kraften som skapte meg,
og denne kraften har gitt meg styrke til å forme
mine egne livsvilkår.
Jeg er glad for å vite at jeg har styring over mitt eget sinn
og kan bruke det slik jeg selv vil.
Hvert øyeblikk i livet er en ny begynnelse
da vi legger det gamle bak oss.
Dette øyeblikket er en ny begynnelse for meg akkurat her og nå.
Alt er godt i min verden.
(Louise L. Hay)



Ha en fin dag :))

4 kommentarer:

  1. Kom over bloggenn din på Nib. Kjmepefin! la meg til som følger:-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint med den rustikke stolen foran speilet, nydelig:)

    Du har en kjempefin blogg, jeg la meg til som følger for en stund siden, gøy å se hva du legger ut. Kreative løsninger:)

    Klem fra Lone i nord.

    SvarSlett
  3. Dette er spennende!
    Jeg har tro på tankenskraft, så gleder meg til dine innlegg om dette temaet. :)
    Fin stol og nydelig speil.
    Legger meg til som følger.
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  4. God morgon!
    Hoppas att solen skiner hos dig som den gör här.
    Vilka fina bilder du har tagit. Gillar den nya stolen och även det andra ochså.
    Jag har nu fått in ballerina skor. Är du fortfarande intresserad kontakta mig på min mail hakanstorp@telia.com
    Ha en så go dag.
    Kramiz Mia

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...