lørdag 28. mai 2011

Hva er det som skjer..??!!

Er det bare meg - eller er det flere som sliter med bloggen sin om dagen?
I flere dager har jeg ikke fått logget meg på, før jeg plutselig fikk det til i dag - ikke skjønner jeg hva jeg gjorde anderledes i dag enn i går, men - men....

Og nå som jeg endelig får logget meg inn og skrevet nye innlegg - så oppdager jeg at alle følgerne mine er borte...!

Hvis noen kunne fortelle meg hva som skjer - og event. hva jeg kan gjøre for å få fram følgerne på bloggen min igjen hadde jeg blitt svært fornøyd.
Ha en fortsatt fin kveld :-)

4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Det er problemer for mange. :(
    Vi må nok bare vente på at google får rettet opp i feilen..
    Jeg har savnet mine følgere i flere dager, og heller ikke kunne kommentert under mamsens hus.
    Følgerene var tilbake i stad men nå er de borte igjen.
    Kommentere får jeg til via google chrome.

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Eg har ikkje fått fram følgjarane mine i bloggen på fleire veker!
    I dag klarer eg ikkje legge inn kommentarar via googlekontoen min (må velge anonym) og i tillegg har eg problemer med å logge på..Håpar dette ordnar seg raskt!
    Somme bloggar manglar også kommentarfelt..

    Klem frå Astrid (lisje astrid)

    SvarSlett
  3. Huff, så kjedelig! Jeg hadde bare problemer med å kommentere andres blogger (heldigvis!) og løste dette ved å bruke Firefox-nettleser i stedet for Internet Explorer. Aner ikke hvordan man får følgere tilbake, men kanskje Firefox løser det også? Lykke til hvertfall, håper det løser seg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Følgerne mine har også vært borte i noen dager nå, men kom tilbake i dag heldigvis, er visst mange som plages med bloggene sine for tiden, håper det blir ordnet fort !!

    Nydelige bilder av stuen din nedenfor her, vakkert :))

    Ha en fin søndag
    Klem Mette :))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...