tirsdag 10. mai 2011

Flott linstoff fra Beyond France



 Hei alle sammen :-)

Endelig kom det flotte linstoffet jeg har ventet på (tok bare en uke fra bestilling da ;) - fra
Beyond France i England.
 Og det var virkelig så fint som jeg forventet. Helt perfekt til det jeg skal bruke det til - nemelig som cover over de tre! sofaene mine.
Har lagt ved et bilde av en sofa avbildet i magasinet "Country Living" - det var der jeg ble oppmerksom på denne flotte butikken med god service og ikke minst disse herlige linstoffene.

Mine cover blir ikke lagt på enda - Vi skal legge parkett til helgen - vil vente til gulvet er ferdig ;)
Da kommer det selvfølgelig bilder.


Ha en fin dag :-)


Hanne

 

2 kommentarer:

  1. Så fint stoff, heldige deg. Lykke til med gulvlegging.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint!! Kjempelurt tips:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...