mandag 16. mai 2011

Det var en gang....



Hei alle sammen :-)

Det var en gang en rosemalt bolle ....... - og så plutselig en dag ble den hvit.....

Ja, sånt skjer når jeg en dag finner ut at jeg gjerne vil ha en trebolle framme - , og at den er rosemalt er ingen hinder for meg. Da maler jeg den HVIT :o)

Noen hadde vel fått mildt sagt "hetta" hvis de hadde sett resultatet av mitt lille innfall, men jeg syns nå det er bedre å få tingene slik som jeg vil ha det og derfor bruke det - i steden for at arvede saker og ting skal stå gjemt i skuffer og skap (har på en måte nok greier stående inni skap, som jeg ikke "kan" kvitte meg med).

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med denne trebollen - har fylt den opp med noen remser med små hvite vimpler.

Vil samtidig få ønske dere en flott 17. mai feiring.


Ha en fin dag :-)



Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...