lørdag 30. juli 2011

Litt feriehandling :)



Hei alle sammen.

Ja nå som det har gått noen dager siden 22.juli, er det vel kanskje på tide å prøve å finne tilbake til det "normale". Og det innebefatter for min del litt blogginnlegg. Det har vært en utrolig spesiell og tung uke for oss alle sammen, men en liten trøst er at vi tross alt oppdaget hvor viktige vi er for hverandre og at uansett hva som skjer så står vi i sammen om kjærligheten til landet vårt. Jeg må i hvertfall si at jeg selv ble VELDIG overasket over de følelsene som "dukket" opp. Hadde ikke ventet en slik reaksjon med sterke følelser. Jeg har bodd i Fredrikstad siden 1998 og aldri angret en dag på at vi flyttet hit - og har egentlig aldri savnet Oslo. Men så kom 22.juli..... Når vi kom hjem fra vår lille Danmarksferie kunne jeg ikke komme meg fort nok "hjem" til Oslo. Og nå kjenner jeg på kroppen at jeg må ta meg en tur til uka også...... :-)
Vel...vel ....., det går vel over snart (får jeg håpe) - det er litt uøkonomisk å kjøre 20 mil stadig vekk for bare å kjenne Osloasfalten under bena.

Når det gjelder dagens bilder, så hadde vi en liten stopp i Angelholm hos Nina Hartmann. Og da "måtte" jeg jo kjøpe noe. Det ble da en gammel fransk champagnekurv og et gammelt menykort fra 1888.  Ellers har jeg vært en tur i Oslo (som jeg har nevnt tidligere ;) Og da befant jeg meg helt plutselig i Bogstadveien - og den nye butikken til  HM Home. Derifra kommer da den store tøyposen dere ser på bildet.

Nyt sommervarmen og ta vare på alt som er positivt og godt i hverdagen din.


Ha en fin dag :-)



Hanne




 

1 kommentar:

  1. Hei på deg.

    Så fine ting du har kjøpt da. ;o) Deilig med ferie, å i DK har de såå masse fine antikviteter også da. ;o)

    Ha en fortsatt fin uke.

    Ps, det står fortsatt at du ønsker alle en god jul når du poster noe på bloggrollen. hihi

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...