søndag 17. juli 2011

Detaljer







Hei på dere :-)


 
Et lite innlegg fra meg til dere i dag..... - innimellom ferieturene.
Reiser avgårde igjen til tirsdag :o)

Jeg lurer litt på hva det er med meg og lampeskjermer for tiden...? Jeg får de merkeligste ideer....
Og jeg har jo egentlig aldri vært feig, så ideene blir derfor til virkelighet. Det har vel egentlig også litt å gjøre med at jeg ikke finner den varen jeg vil ha i butikken - og resultatet av dette blir at fantasien og nål å trå må gjøre jobben.

Skjørtet som ble lampeskjerm har dere jo allerede hørt om. Det andre lampeskjermprosjektet var noen "eldre" skjermer som jeg klippet av nesten hele tyllstoffet de var kledd med - for bare å la det være igjen litt øverst og nederst. (Synes det ble et bra resultat:)
(Det vel kanskje dette som kalles "Shabby chic").

 
På en av spisestuestolene har jeg også surret et tynt skjerf for å bryte og myke opp.


Ha en fin dag.


Hanne

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Så herlig blogg du har - med utrolig flotte bilder fra et vakkert hjem. Hit kommer jeg gjerne tilbake ;-)

    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
  2. Du har et nydelig hjem:) Og synes du har vært så flink til å skape det personlig med små egne detaljer overalt, kjempeflott!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...