søndag 22. januar 2012

Kjøkkenet


 

 

 

Hei :-)

Håper dere har det bra. Her i huset løper tiden fra meg...., jeg prøver så godt jeg kan å løpe etter, men det er søren meg ikke lett.... ;-)

Jeg har som regel alltid noen prosjekter på gang, og det er jo egentlig greit. Så nå for tiden er det bokskriving som opptar mesteparten av tiden min. (Det er bra jeg er optimistisk av natur - at det en dag blir en god bok mener jeg....), uansett så er det ganske gøy å skape noe.

Dere får noen bilder av kjøkkenet av meg i dag. Bilder av kjøkkenet mitt har dere jo sett før, men hvis dere legger merke til det så har jeg noen nye detaljer der. Bl.a. har jeg sydd nytt forheng rundt kjøkkenøya og så har jeg gått til innkjøp av litt ny kjeramikk.

Ha en fin dag:-)
Hanne

2 kommentarer:

  1. Veldig koselig kjøkken og flott, delikat forheng ;-)

    Så morsomt at du skriver bok ;-) Hva slags bok er det du jobber med?

    Ha en finfin kveld - og lykke til med skrivingen!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar:) Det er en roman jeg jobber med. Handlingen foregår i og rundt Oslo tidlig i forrige århundre. Handlingen er basert på noen dramatiske hendelser i livet til min oldemor:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...