fredag 7. oktober 2011

Litt morsomt.... :O)





Hei alle sammen :-)

En liten god helg-hilsen fra meg, Lea og Anton. Håper dere går inn i helgen med et smil, ja kanskje jeg til og med kan gi dere litt småhumring på veien...... :o)



En kvinne gikk i skogen da hun plutselig snublet over en oljelampe. Hun gned på lampen og naturligvis kom det frem en ånd. Får jeg tre ønsker nå? spurte hun. Nei, svarte ånden. På grunn av dårlige økonomiske tider, devaluering, global konkurranse og sånn dritt får man bare ett ønske nå for tiden. Nå hva skal det være? I så fall vil jeg ha fred i Midt- Østen, sa kvinnen og trakk frem et kart. Ser d...u dette kartet? Jeg vil at disse landene skal slutte å sloss. Ånden kastet et blikk på kartet og utbrøt: Men herregud, de landene har jo kriget i tusenvis av år! Tror ikke det går an å gjøre noe med det. Jeg er dyktig, men ikke så dyktig. Ønsk noe annet. Kvinnen tenkte seg om og sa så: Da ønsker jeg å treffe Den Rette. En omtenksom og elskverdig mann. En som er hensynsfull, kan lage mat, gjør halvparten av husarbeidet, er en god elsker og ikke ser på sport hele tiden. Ånden var stille en stund, sukket og sa: Få se på det jævla kartet igjen...


Ha en fin dag :-)
Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...