onsdag 28. september 2011

Endringer....:)


Hei på dere :-)

"Det som ikke er hvitt nå, skal stå......" sa mannen her om dagen med et humoristisk glimt i øyet- i det han tittet seg rundt i heimen etter nok et maleprosjekt som jeg hadde fullført.

Og nå er atter et prosjekt fullført. Jeg fant nemlig ut her (for et par uker siden), at hvorfor ikke male det store skapet i boden og plassere det på kjøkkenet. Og det har jeg altså gjort nå..... Begynte å bli temmelig lei av den gamle kjøpmannsdisken fra 90åra. (Den gangen var den i syreluta furu - som alt skulle være på den tiden). Vel jeg er nå utrolig førnøyd med resultatet - og det er jo bra - det er ikke så morsomt å male...

Mens jeg da var i farta fant jeg også ut at jeg skulle male prismekrona over kjøkkenbordet!!!!
En annen hadde vel fått hetta av en slik avgjørelse, men hvorfor ikke - av og til må man ta en sjans her i livet, tenkte jeg. Og tenk, jeg syns det ble bra også....! 

Ha en fin dag :-)
Hanne

1 kommentar:

  1. Wow så lekkert det ble! Skapet er helt nydelig <3 <3! Må le litt av kommentaren til mannen din, herlig! ;o) Ønsker deg en fortsatt fiin dag! Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...