fredag 24. juni 2011

Gode tanker :-)




I det uendelige livet der jeg finnes til,
er alt fullkomment, helt og fullendt.
Jeg lever i harmoni og likevekt med alle jeg kjenner.
Dypt i mitt innerste
finnes det en uuttømmelig kjærlighetskilde.
Jeg lar nå denne kjærligheten flyte opp til overflaten.
Den fyller hjertet mitt, kroppen min, sinnet, bevisstheten,
hele mitt vesen, og den stråler ut fra meg i alle retninger
og kommer mangfoldiggjort tilbake til meg.
Jo mer kjælighet jeg praktiserer, desto mer har jeg og gi.
Kjærlighetens kilde er uuttømmelig.
Det å praktisere kjærlighet gir meg gode følelser,
det er et uttrykk for min innerste glede.
Jeg elsker meg selv,
og derfor tar jeg kjærlig vare på kroppen min.
Jeg sørger kjærlig for å gi den sunn mat og drikke,
jeg steller den og kler den kjærlig og omhyggelig,
og kroppen min reagerer på kjælig vis med å være
kjernesunn og full av energi.
Jeg elsker meg selv, og derfor sørger jeg for at jeg har
et hyggelig og godt hjem, et hjem som
tilfredsstiller mine behov og hvor jeg trives.
Jeg fyller rommene med kjærlige vibrasjoner slik at
alle som går inn i dem, også jeg selv, vil kunne føle
denne kjærligheten og hente næring fra den.
Jeg elsker meg selv fordi jeg har et
arbeid jeg virkelig trives med,
hvor jeg kan bruke min kreativitet og mine evner ved at jeg
kan arbeide med og for mennesker jeg er glad i
og som er glad i meg, samtidig som meg tjener godt.
Jeg elsker meg selv fordi jeg tenker og oppfører meg kjærlig
mot alle mennesker og fordi jeg vet at det jeg gir,
kommer mangfoldiggjort tilbake til meg.
Jeg tiltrekker meg bare kjærlige mennesker,
for de er et speil på det jeg er.
Jeg elsker meg selv fordi jeg lever helt og fullt i nuet,
opplever hvert øyeblikk som godt og vet at jeg har en lys,
lett og trygg fremtid fordi jeg er et elsket barn av universet,
og universet tar seg kjærlig av meg nå og for alltid.
Alt er godt i min verden.
(Louise L. Hay)

Ha en fin dag :-)


Hanne


2 kommentarer:

  1. Hei så koselig blogg,titter nok innom deg igjen..
    Ha en flott midtsommer helg:))

    SvarSlett
  2. Nydelig blogg du har!!
    La meg til som følger, så jeg ikke glemmer å se inn til deg:)
    Ha en fin helg, Hanne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...