fredag 29. april 2011

Den lysrosa/aprikos fargede tråen



Hei alle sammen :-)

Jeg likte den lysrosa eller om den er svak aprikos...?  -  farven på de "nye" ballerinaskoene mine så godt,
at jeg tok de med meg til Maxbo og fikk målt til riktig farvekode for en liten boks med maling. Og gjett om jeg traff blink!  Det ble jo nesten helt likt :)
Som dere ser på bildene over, så malte jeg noen få detaljer i denne fargen - for helhetens skyld. Er veldig fornøyd med den lille brekningen av farge i det lyse hjemmet mitt.

Ha en fin helg alle sammen :) - Og samtidig vil jeg få takke dere som legger igjen koselige kommentarer til meg - det blir jeg så glad for :o)


"Gleden er som et lys - tenner du det for andre, faller skinnet tilbake på deg selv".


Ha en fin dag :-)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...