mandag 28. februar 2011

Hvite kinostoler.....! :-/

Hei:)

Bare et bitte lite innlegg i dag om at jeg prøvde med litt farge, men selv lyse-lysegul ble altså for mye for meg.......  Så i løpet av helgen ble mine nyinnkjøpte gamle kinostoler malt på nytt - i den ikke overaskende fargen - hvit (krem) ! 
Puster lettet ut...... - for,  ja jeg vet ikke hva som skjer med interiørinstinktet mitt (hvis det finnes), men det ble i hvertfall helt feil. Men nå er altså "feilen" rettet opp og alt er godt i min verden ;-)

Ha en fin dag :))

2 kommentarer:

  1. Så fine de ble:)

    Du har så koselig blogg:) Jeg legger meg til som følger jeg.

    W

    SvarSlett
  2. Kjempe fine ble de og veldig deg. Det er ikke alltid man treffer riktig første gang,godt å få rettet opp i feilen. Jeg er også sånn at alt ender opp i fargen hvit.
    Kjempe fin blogg du har.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...