torsdag 2. desember 2010

Rachel Ashwell - London







Som jeg har nevnt tidligere var jeg en liten tur i London i helgen. Av mange ting som måtte gjøres på relativt kort tid var et besøk i Shabby chic butikken til Rachel Ashwell VIKTIG.... :) Så med resten av familien  to meter bak, var det bare å komme seg til Notting Hill (butikken ligger like i nærheten). Området og gatene rundt dette området var virkelig artig med sine små kafeer og spennende butikker/antikviteter. Vel her ser dere i hvertfall noen bilder fra denne spennende butikken :) Dere finner nettadressen til butikken til høyre på bloggen min - de tar gjerne i mot bestilling av varer og sender til Norge. Jeg kom meg selvfølgelig ikke ut av butikken tomhendt, men fikk med meg en pen liten ramme og to stk brikker/duker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...